El Club de la Penya Blaugrana de Gualba

Filosofia

La filosofia del club es promoure l’ensenyament i el gaudir del futbol, transmetent uns coneixements i uns valors positius que puguin servir als nostres jugadors per al futur, tant en el pla personal com futbolistic.

Treball en equip, esforç, solidaritat, compromís, joc net, autoestima i confiança en si mateixos. Formar jugadors que sàpiguen esforçar-se per competir independentment del resultat dels partits, per això ens sentim obligats a vetllar per aquests aspectes demanant la col·laboració activa dels pares.

¡Per una nova Penya fem Pinya!

banner ajuntament Gualba

foto història de la penya

La història del futbol a Gualba parteix d’abans de la meitat del segle passat. Som un poble petit però amb arrelada tradició futbolística a on aquest esport sempre ha estat present en la vida social de la nostra gent. Conservem arxius gràfics d'aquella època, com a mostra algunes de les fotografies que hem destacat en aquesta web com a referència a la nostra memòria històrica.

fotografia de la història del club
fotografia 2 de la història del club

L'any 2004 desapareix el Club de Futbol Gualba ( mostrem una fotografia i un retall de premsa d'aquells darrers moments) i es funda la Penya Blaugrana de Gualba.

foto últim equip penya Gualba
retall de diari

Un grup de Barcelonistes no volen que el poble quedi orfe d'aquest esport i creen un nou club. Entre els fundadors estan en Jordi Fortuny President, en Josep Mª Basí Vicepresident, en Josep Lacomba Secretari, en Josep Piña Tresorer, en Francisco Peinado Vocal i en Carles Izquierdo Vocal. En l’ acta fundacional també figuren en Marc Uriach i en Carles Pan.

La Penya sempre ha tingut com a principal objectiu fomentar el futbol base, atès que a la nostra població no hi han gaires entitats esportives i així s'ha fet des de fa gairebé 10 anys. Els nostres nens i nenes poden practicar el futbol federat i formar-se com a jugadors i sobretot com a persones, adquirint els valors que els volem transmetre.

En el mes de juny de 2013 va començar una nova etapa, amb un nou equip directiu, un nou projecte esportiu i noves expectatives.

Aprofitem per agrair a tots els que han participat i col·laborat amb la Penya des dels seus inicis fins a dia d'avui, perquè sense ells, el projecte actual no seria possible.

imagen pelota

No ho dubtis més, fes-te soci ara!

Junta directiva

Carles Climent Henarejos

President

Benvolguts seguidors, primer de tot vull agrair l’ esforç de totes les persones implicades en el nostre projecte esportiu i demanar que continuem treballant amb il.lusió, transmetent aquesta bona sintonia a tota la gent que fa de la nostra penya un col.lectiu exemplar, tant a nivell humà com a esportiu.

D’ aquesta manera, sens dubte, assolirem els objectius que hem definit per a un futur molt proper. Animar a pares, socis, veïns, patrocinadors a continuar col.laborant amb el nostre club aportant aquest granet de sorra que ens ajuda dia a dia a ser una miqueta millors i a fer més gran la nostra entitat.

Gràcies.

Rosa Bruña

Vicepresidenta

Toni Cañabete

Tresorer

foto Carles Pan

Carles Pan

Secretari

Carles Vila

Josep Basi

Josep Basí

Àlvar Boada

foto de Siscu Núñez

Siscu Núñez

Entitat

La Penya Blaugrana de Gualba en l’ actualitat aglutina un col.lectiu de més de 200 persones entre jugadors, socis, tècnics i equip directiu. Amb sis equips, quatre d’ ells en competició més La Escoleta i els Veterans que juguen partits amistosos.

Volem estar presents en la vida esportiva de la nostra comarca del Vallès Oriental, amb vocació de crèixer i de disposar de més plantilla, més equips i perque no, d’ altres seccions. Hem posat en marxa una nova imatge corporativa, hem dissenyat una nova estructura, fem formació pels entrenadors, hem iniciat programes d’ esponsorització per patrocinadors i col.laboradors, reforcem llaços amb el F.C.B., etc. Sempre tot dirigit a poder gestionar i generar més recursos per reinvertir-los en la pràctica de l’ esport per als nostres nens i nenes.

Tenim dues instal.lacions situades en la nostre població, la del Camp de Can Maynou a on es juguen els partits oficials i a on entrenen els equips Infantil, Aleví i els Veterans. Desprès Can Figueres a on entrenen La Escoleta, el Prebenjamí i el Benjamí.

La seu social del club es al Passeig del Montseny, 18 tot i que les juntes i reunions formatives o entrevistes es celebren a Can Sanmartí, al Passeig del Montseny, 6 . En aquest equipament disposem d’ uns espais, sales de formació, de reunions, i arxius.

El nostre desig és el de poder tenir aviat un camp de futbol de gespa artificial.

Podeu veure l'organigrama funcional aquí.

banner Rodacar Sant Celoni
banner Avalon Gualba
banner Assegurances Global Valles Gualba
banner Transjusena